برنامه آموزش آنلاین Adobe Connect

اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در print
خدمات IT | مجازی سازی | امنیت شبکه | خدمات سرور | خدمات مایکروسافت | خدمات شبکه | خدمات شبکه و سرور | دوربین مداربسته | طراحی سایت | ITProPlus | برنامه آموزش آنلاین Adobe Connect

بنام خدا، سلام عرض می‌کنیم خدمت دوستان عزیز وب سایت ITProPlus، امروز قصد داریم به شما برنامه Adobe Connect را معرفی کنیم. همانطور که می‌دانید طی 1سال گذشته با شیوع ویروس کرونا، اکثر فعالیت‌ها حضوری لغو شدند. در نتیجه تمام مردم دنیا برای برگزاری کلاس‌ها و جلسات به جلسات آنلاین روی آورده‌اند.

اینگونه سرویس‌ها با نام‌های وبینار (Webinar) و یا سیستم مدیریت یادگیری (LMS) که از عبارت Learning Management System گرفته شده است، در بین کاربران شناخته می شوند.

وبینار چیست؟

وبینار (Webinar) از عبارت Web-based seminar گرفته شده است. شامل کلاس، دوره، سمینار و یا هر نوع رویداد آنلاین می‌شود.به صورتی که در محیط وب و با استفاده از اینترنت و نرم‌افزارهای خاص به صورت کاملا آنلاین، زنده، تعاملی و دو طرفه در یک زمان مشخص برگزار می‌شود.

مزایای وبینار

  • عدم نیاز به حضور در مکانی خاص
  • پرداخت هزینه کمتر
  • صرفه جویی در زمان
  • دسترسی به فایل ها و جزوات آموزشی
  • دسترسی به ویدئو کلاس
  • کسب درآمد از وبینار

Adobe Connect چیست؟

نرم افزار Adobe Connect، برنامه برگزاری کلاس آنلاین، سمینار آنلاین، دوره مجازی و کلاس مجازی است که توسط شرکت Adobe معرفی شده است.

این نرم افزار مورد توجه بسیاری از دانشگاه‌ها، ادارات و موسسات قرار گرفته است. (به عنوان مثال دانشگاه آزاد اسلامی واحد الکترونیک از نرم افزار استفاده می‌کند.)

خدمات IT | مجازی سازی | امنیت شبکه | خدمات سرور | خدمات مایکروسافت | خدمات شبکه | خدمات شبکه و سرور | دوربین مداربسته | طراحی سایت | ITProPlus | برنامه آموزش آنلاین Adobe Connect
محیط برنامه Adobe Connect

امکانات ادوبی کانکت

  • قابلیت مدیریت کاربران و شرکت کنندگان در سیستم وب کنفرانس (Web Conference)
  • قابلیت کنفرانس صوتی (Voice Conference)
  • قابلیت کنفرانس تصویری (Video Conference)
  • قابلیت ضبط جلسات و به اشتراک گذاشتن فایل مربوطه (Record Meeting)
  • قابلیت چت کردن به صورت فردی و عمومی (Chat)
  • قابلیت به اشتراک گذاشتن صفحه کامپیوتر شخصی برای شرکت کنندگان (Desktop Sharing)
  • قابلیت آپلود و نمایش فایل PowerPoint, PDF جهت ارائه کنفرانس (Document Sharing)
  • قابلیت تخته وایت برد جهت نوشتن بر روی آن و نمایش به شرکت کنندگان (White Board Sharing)
  • قابلیت به اشتراک گذاری یادداشت (Note)
  • قابلیت به اشتراک گذاری فایل (Files Sharing)
  • قابلیت به اشتراک گذاری لینک (Web Links)
  • قابلیت برگزاری نظر سنجی جهت دریافت نظرات شرکت کنندگان (Poll)
  • قابلیت پرسش و پاسخ (Q & A)
  • قابلیت برگزاری جلسات خصوصی در حین برگزاری جلسه اصلی (Breakout Mode)
  • قابلیت تعریف لایه‌های مختلف ارائه (Layout)
  • دارای نسخه موبایل (Android & IOS)

جهت مشاهده پیشنیازهای سیستمی Adobe Connect به این لینک مراجعه کنید.

سخن آخر: ما در این مقاله سعی کردیم، اطلاعات کاملی نسبت به برنامه Adobe Connect به شما ارائه دهیم.

در صورت نیاز می‌توانید با کارشناسان گروه مهندسی ITProPlus در تماس باشید تا به صورت اختصاصی و حرفه‌ای سرویس Adobe Connect را در مجموعه شما راه اندازی و پیکربندی کنند.

موفق و پیروز باشید

مهندس هادی ساده

مهندس هادی ساده

کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات گرایش تجارت الکترونیک

فهرست مطالب

اشتراک در خبرنامه
ما را در اینستاگرام دنبال کنید
ITProPlus @

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به کمک دارید؟

با همکاران ما تماس بگیرید

خدمات IT | مجازی سازی | امنیت شبکه | خدمات سرور | خدمات مایکروسافت | خدمات شبکه | دوربین مداربسته | طراحی سایت | ITProPlus

نیاز به مشاوره دارید؟ پیام دهید

نیاز به مشاوره دارید؟ پیام دهید