English

خدمات VOIP

عموماً در حال حاضر شرکت‌های بزرگ برای برقراری تماس در درون شرکت یا حتی با بیرون از شرکت از خدمات VOIP استفاده می‌کنند. علاوه بر کاهش هزینه‌ها، این سامانه‌ها هزینه نگهداری و عیب یابی بسیار ارزان‌تری دارند و همچنین امکانات مختلفی را در اختیار استفاده کنندگان خود قرار می‌دهند.

چرا راه اندازی ویپ؟

سرویس ویپ نسبت به سرویس سنتی سانترال، مزایای مختلفی دارد. در ادامه به چند نمونه از مزایای ویپ اشاره خواهیم کرد.

1. کاهش هزینه تلفن

اولین مورد کاهش هزینه بسیار زیاد در سطح شرکت خواهد بود. عموما شرکت‌ها با استفاده از این تکنولوژی می‌توانند به راحتی در مصرف هزینه‌های شرکت خود صرفه جویی کنند.

2. عدم نیاز به کابل کشی

در سیستم‌ معمولی تلفن (سانترال) نیاز به کابل کشی خط تلفن و پیاده سازی آن همواره یکی از مشکلات شرکت‌های بزرگ بوده است. در حال حاضر با راه اندازی سرویس ویپ نیازی به سیم کشی اختصاصی نخواهد بود. از طریق کابل کشی شبکه کامپیوترها، ارتباط تلفن های ویپ برقرار می شود.

3. عدم وابستگی به محیط

وجود سیم کشی در محیط باعث وابستگی به محیط می‌شود و این مورد می‌تواند باعث محدودیت شود. در این تکنولوژی به دلیل آن که نیازی به سیم کشی اضافه ندارید در هنگام جا به جایی شرکت هزینه‌ای برای راه اندازی مجدد سیستم ویپ نخواهید داشت.

4. کیفیت بالای تماس ویپ

به دلیل آن که این گونه از تماس‌ها در بستر اینترنت برقرار می‌شوند و داده‌ها به صورت دیجیتال در حال انتقال است، این سامانه‌ نسبت به دیگر روش‌های برقراری تماس بسیار با کیفیت‌تر ظاهر شده است.

5. استفاده آسان از تلفن ویپ

برخلاف باور عموم افراد استفاده از این سامانه برای تمامی افراد بسیار راحت و آسان است و دقیقاً مانند روش استفاده از تلفن معمولی خواهد بود.

 

برخی از امکانات VOIP

پنل مدیریتی

پنل مدیریتی تحت وب

مرکز تماس

راه اندازی سرویس Call Center

کنفرانس صوتی

امکان برقراری کنفرانس تلفنی

هدایت تماس

پاسخگویی به کلیه تماس ها

نظرسنجی

سرویس نظرسنجی تلفنی

ایجاد محدودیت

محدودیت تماس برای کارمندان

منشی تلفنی

راه اندازی IVR های نامحدود

داخلی نامحدود

تعریف داخلی های نامحدود

کنفرانس تصویری

امکان برقراری کنفرانس تصویری

گروه های تماس

تعریف گروه های تماس (واحدهای سازمان)

زمان پاسخگویی

تعریف زمان های پاسخگویی

موزیک انتظار

تعریف موزیک های انتظار

صف انتظار

مدیریت تماس ورودی در صف انتظار

ضبط مکالمه

ضبط هوشمند تمامی مکالمات

ارتباط با CRM

امکان ارتباط با نرم افزاری های CRM

پست صوتی

امکان ضبط پیام تماس گیرنده

فکس

دریافت فکس هوشمند

تلفن نرم افزاری

امکان برقراری تماس بر روی کامپیوتر

پنل مدیریتی

پنل مدیریتی تحت وب

مرکز تماس

راه اندازی سرویس Call Center

کنفرانس صوتی

امکان برقراری کنفرانس تلفنی

هدایت تماس

پاسخگویی به کلیه تماس ها

نظرسنجی

سرویس نظرسنجی تلفنی

ایجاد محدودیت

محدودیت تماس برای کارمندان

صف انتظار

مدیریت تماس ورودی در صف انتظار

پست صوتی

امکان ضبط پیام تماس گیرنده

فکس

دریافت فکس هوشمند

منشی تلفنی

راه اندازی IVR های نامحدود

داخلی نامحدود

تعریف داخلی های نامحدود

کنفرانس تصویری

امکان برقراری کنفرانس تصویری

گروه های تماس

تعریف گروه های تماس (واحدهای سازمان)

زمان پاسخگویی

تعریف زمان های پاسخگویی

موزیک انتظار

تعریف موزیک های انتظار

ارتباط با CRM

امکان ارتباط با نرم افزاری های CRM

ضبط مکالمه

ضبط هوشمند تمامی مکالمات

تلفن نرم افزاری

امکان برقراری تماس بر روی کامپیوتر

تیم ITProPlus مفتخر است تا خدمات VOIP را در زمینه های مشاوره ویپ، راه اندازی VOIP و پشتیبانی ویپ به مشتریان خود خدمت رسانی کند.

خدمات شبکه | پشتیبانی شبکه | خدمات IT | گروه مهندسی ITProPlus | خدمات پسیو و شبکه | طراحی سایت | فروشگاه اینترنتی | دوربین مداربسته | خدمات مایکروسافت | مجازی سازی | امنیت شبکه | خدمات VOIP | طراحی سایت شخصی

با ما در تماس باشید

دریافت خدمات فناوری اطلاعات ویژه سازمان شما

شبکه و سرور | پشتیبانی شبکه | امنیت شبکه | مجازی سازی

دوربین مداربسته | طراحی سایت