عموماً در حال حاضر شرکتهای بزرگ برای برقراری تماس در درون شرکت یا حتی با بیرون از شرکت از خدمات VOIP استفاده میکنند. علاوه بر کاهش هزینهها، این سامانهها هزینه نگهداری و عیب یابی بسیار ارزانتری دارند و همچنین امکانات مختلفی را در اختیار استفاده کنندگان خود قرار میدهند.
چرا راه اندازی ویپ؟
سرویس ویپ نسبت به سرویس سنتی سانترال، مزایای مختلفی دارد. در ادامه به چند نمونه از مزایای ویپ اشاره خواهیم کرد.
1. کاهش هزینه تلفن
اولین مورد کاهش هزینه بسیار زیاد در سطح شرکت خواهد بود. عموما شرکتها با استفاده از این تکنولوژی میتوانند به راحتی در مصرف هزینههای شرکت خود صرفه جویی کنند.
2. عدم نیاز به کابل کشی
در سیستم معمولی تلفن (سانترال) نیاز به کابل کشی خط تلفن و پیاده سازی آن همواره یکی از مشکلات شرکتهای بزرگ بوده است. در حال حاضر با راه اندازی سرویس ویپ نیازی به سیم کشی اختصاصی نخواهد بود. از طریق کابل کشی شبکه کامپیوترها، ارتباط تلفن های ویپ برقرار می شود.
3. عدم وابستگی به محیط
وجود سیم کشی در محیط باعث وابستگی به محیط میشود و این مورد میتواند باعث محدودیت شود. در این تکنولوژی به دلیل آن که نیازی به سیم کشی اضافه ندارید در هنگام جا به جایی شرکت هزینهای برای راه اندازی مجدد سیستم ویپ نخواهید داشت.
4. کیفیت بالای تماس ویپ
به دلیل آن که این گونه از تماسها در بستر اینترنت برقرار میشوند و دادهها به صورت دیجیتال در حال انتقال است، این سامانه نسبت به دیگر روشهای برقراری تماس بسیار با کیفیتتر ظاهر شده است.
5. استفاده آسان از تلفن ویپ
برخلاف باور عموم افراد استفاده از این سامانه برای تمامی افراد بسیار راحت و آسان است و دقیقاً مانند روش استفاده از تلفن معمولی خواهد بود.
برخی از امکانات VOIP
پنل مدیریتی
پنل مدیریتی تحت وب
مرکز تماس
راه اندازی سرویس Call Center
کنفرانس صوتی
امکان برقراری کنفرانس تلفنی
هدایت تماس
پاسخگویی به کلیه تماس ها
نظرسنجی
سرویس نظرسنجی تلفنی
ایجاد محدودیت
محدودیت تماس برای کارمندان
منشی تلفنی
راه اندازی IVR های نامحدود
داخلی نامحدود
تعریف داخلی های نامحدود
کنفرانس تصویری
امکان برقراری کنفرانس تصویری
گروه های تماس
تعریف گروه های تماس (واحدهای سازمان)
زمان پاسخگویی
تعریف زمان های پاسخگویی
موزیک انتظار
تعریف موزیک های انتظار
صف انتظار
مدیریت تماس ورودی در صف انتظار
ضبط مکالمه
ضبط هوشمند تمامی مکالمات
ارتباط با CRM
امکان ارتباط با نرم افزاری های CRM
پست صوتی
امکان ضبط پیام تماس گیرنده
فکس
دریافت فکس هوشمند
تلفن نرم افزاری
امکان برقراری تماس بر روی کامپیوتر
پنل مدیریتی
پنل مدیریتی تحت وب
مرکز تماس
راه اندازی سرویس Call Center
کنفرانس صوتی
امکان برقراری کنفرانس تلفنی
هدایت تماس
پاسخگویی به کلیه تماس ها
نظرسنجی
سرویس نظرسنجی تلفنی
ایجاد محدودیت
محدودیت تماس برای کارمندان
صف انتظار
مدیریت تماس ورودی در صف انتظار
پست صوتی
امکان ضبط پیام تماس گیرنده
فکس
دریافت فکس هوشمند
منشی تلفنی
راه اندازی IVR های نامحدود
داخلی نامحدود
تعریف داخلی های نامحدود
کنفرانس تصویری
امکان برقراری کنفرانس تصویری
گروه های تماس
تعریف گروه های تماس (واحدهای سازمان)
زمان پاسخگویی
تعریف زمان های پاسخگویی
موزیک انتظار
تعریف موزیک های انتظار
ارتباط با CRM
امکان ارتباط با نرم افزاری های CRM
ضبط مکالمه
ضبط هوشمند تمامی مکالمات
تلفن نرم افزاری
امکان برقراری تماس بر روی کامپیوتر
تیم ITProPlus مفتخر است تا خدمات VOIP را در زمینه های مشاوره ویپ، راه اندازی VOIP و پشتیبانی ویپ به مشتریان خود خدمت رسانی کند.